Veelgestelde vragen

Account & bestellen

Nee. Een account maakt het bestellen voor jou en ons het makkelijkst en is vrijblijvend.

 
Klik hier om een account aan te maken

  • - Direct zakelijke prijzen zien
  • - Calculeren in de webshop
  • - Je orderhistorie inzien en direct herhaalbestellingen plaatsen

Die heb je al! Zelfs als je nog nooit online besteld hebt. Na inloggen zie je meteen je eigen prijzen in de webshop. Vraag hier een wachtwoord aan.

Ja, tenminste als je daar afspraken over hebt gemaakt met ons. Na inloggen zie je dan direct de prijzen die we voor je hanteren. Toch niet helemaal tevreden of heb je maatwerk nodig? Bel of mail ons want meedenken vinden we leuk.

Betalen
 

-iDEAL

-Creditcard

-Op rekening (voor zakelijke klanten) 


 
Ons minimale orderbedrag is € 100 

Levering

Binnen Friesland bezorgen we alleen bestellingen van € 100 of meer en je betaalt € 50 bezorgkosten. Bestel je voor meer dan € 500 (excl. BTW) dan bezorgen we gratis.

 

Buiten Friesland bezorgen we alleen bestellingen van € 200 of meer. Je betaalt dan ook altijd bezorgkosten:

 
Groningen  € 55
Drenthe  €75
Flevoland  €145
Overijssel  €145
Gelderland  €145
Noord-Holland  €145
Zuid-Holland  € 195
Noord-Brabant  €195
Limburg  €195
Zeeland  € 195
Meestal de volgende werkdag en anders binnen 2 tot 3 werkdagen. Per product zie je meteen in het groen hoeveel we op voorraad hebben. Producten die we niet op voorraad hebben, leveren we binnen gemiddeld 10 werkdagen en vaak veel sneller. Vraag onze verkopers ernaar!

Jazeker, tenminste als je zakelijke klant bent en op rekening betaalt. Je kunt je wensen doorgeven in het opmerkingenveld bij je bestelling of contact met ons opnemen. Houd er rekening mee dat je levertijd bij maatwerk langer wordt. Bij andere betaalmethoden leveren we alleen de lengtes zoals ze in ons magazijn liggen.

Door onze eigen chauffeurs of op drukke dagen door Van der Werff Logistics. 

Retouneren
Als je niet tevreden bent met je bestelling, laat ons dat dan binnen 30 dagen weten. Mocht jouw artikel beschadigd zijn geraakt tijdens de rit, mag je het meteen aan onze chauffeur melden. Als de chauffeur al weg is, bel of mail ons dan. Maatwerkproducten of producten met een toegevoegde bewerking, kun je niet retourneren.
Bel of mail ons